Vrátenie tovaru a reklamácie
Nevyhovuje Vám vybraný tovar alebo nie ste úplne spokojní s výberom? Môžete sa na nás spoľahnúť, že spoločne vašu objednávku vyriešime k vašej spopkojnosti.
Je pre nás záväzkom vaša spokojnosť a čo najlepšia skúsenosť s nákupom. Sme tu vždy pre vás pripravení vyriešiť požiadavky na vrátenie tovaru. Bezpečnosť nákupu je pre nás prvoradá.
Sme tu pre vás vyriešiť akúkoľvek situáciu, k vašej maximálnej spokojnosti.
Ako postupovať pri vrátení tovaru alebo reklamácií?
Reklamácie a vrátenie tovaru v IoT SmartHome sa Vám snažíme čo najviac zjednodušiť. Všetko, čo musíte urobiť je, aby vrátený tovar spĺňal určité podmienky.
Základnou podmienkou je, aby tovar, o ktorý nemáte záujem nebol poškodený. Takýto tovar je ďalej nepredajný. Vy by ste si tiež nekúpili tovar, ktorý už bol otvorený a poškodený niekým iným. Dôležité je postupovať podľa našich obchodných podmienok.
- Chcete nám zakúpený tovar vrátiť?
V zmysle obchodných podmienok Vám vyhovieme. - Bol Vám dopravcom doručený poškodený tovar?
Vymeníme Vám ho za iný. - Dostali ste nekompletnú objednávku?
Chýbajúci tovar Vám pošleme na naše náklady. - Bol Vám doručený iný tovar?
Nesprávny tovar Vám vymeníme.
Postup vrátenia tovaru
- Stiahnite si formulár na odstúpenie od zmluvy TU
- Vyplňte formulár - budeme radi, ak uvediete aj dôvod vrátenia, aby sme vedeli, čo máme ďalej zlepšiť
- Vytlačte formulár a podpíšte ho
- V ideálnom prípade priložte daňový doklad - faktúru
- Formulár a faktúru vložte do balíka, ktorý bude obsahovať kompletný vrátený tovar. Zásielka by mala byť zabalená tak, aby obal bol dostatočný na to, aby nedošlo k poškodeniu výrobku počas prepravy.
- Odoslať na našu adresu tradičným spôsobom, samozrejme bez dobierky 🙂 Zásielky s dobierkou nemôžeme akceptovať.
Ako dlho trvá vrátenie peňazí?
Naše pracovné postupy sú nastavené tak, aby sme zvládli spracovať vašu požiadavku o vrátenie peňazí pohodlne do 14 pracovných dní od dňa, keď obdržíme vašu zásielku späť.
Viac informácií
Pokúsili sme sa opísať najdôležitejšie veci pre vrátenie tovaru a reklamácie v IoT SmartHome. Napriek tomu, ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa reklamácií, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať. Samozrejme, k dispozícii sú vám aj kompletné obchodné podmienky, kde sa dozviete všetko do bodky.